2013. szeptember 13., péntek

10.: Love and other Drugs!

Lehet hogy amiatt az üzenet miatt változott meg minden. Lehet. De ne ugorjunk ilyen előre. Miután elolvastam az üzenetet nem foglalkoztam vele. Nem érdekelt mert azt gondoltam magamban hogy nem fontos, gondoltam én a naív kislány. Bárcsak reagáltam volna arra az üzenetre, bárcsak felhívtam volt. De most már késő már nem válaszolhatok. De hogy is történt ez az egész, és hogy miért utálom magam most újra. Egy rohadt nyolc betűs szó. Ami mindent egy pillanat alatt csodássá vagy szörnyűvé tehet. Én voltam olyan szerencsés hogy a szörnyűt kaptam. Nem akarok belegondolni hogy mi történik ha nem ébred fel. Akkor miattam meghal egy ember, vagy mér lehet meg is halt.

* 3 órával ezelőtt*
Elolvastam az üzenetet és utána a telefonomat az ágyra dobtam, ahogy az ágyra esett a matrac ruganyossága miatt pattant egyet és a földre esett. Tudtam hogyha felemelem akkor már nem lesz jó. Igazam volt, felemeltem a telefont és a képernyő millió darabjával találtam magam szemben. Az íróasztalomra tettem, majd az asztal fiókjából kiszedtem az egyik régebbi telefonon és miután beleraktam a kártyámat bekapcsoltam. Amikor bekapcsolt egy üzenet villant fel Niall névvel. Megnéztem és az üzenetben az állt h *Sajnálom!* Nem tudtam hogy mit sajnál és válaszolni sem akartam így kiléptem az üzenetből. A fürdőszobámba mentem és levettem magamról a Jadetől kapott pulcsit húztam le magamról. Amikor levettem a pulcsit egy kis zacsi esett le a földre. Egy zacsi ami mindent megváltoztatott mert annyira hülye voltam hogy "úgysem lesz semmi baj" és túl sokat szívsz a cuccból és egyszer csak elsötétül minden. Majd egyszer fejfájással és kiszívott nyakkal ébredsz Londonban. Azt hogy mikor és hogyan jutottam vissza Londonba azt nem tudom. Lehet átúsztam a tenger..na jó annyira beszívva nem lehettem. Arra csak emlékeznék. Miután felültem az ágyban körülnéztem. Ismerős volt a hely, tudtam hogy jártam már itt. Egyszer csak a fejembe belehasított és bevillant pár emlék. * Miután bevettem a cuccot először tök jól voltam. Olyan fél óra után következett be a tetőpont és onnantól minden gyorsan pörgött. Az egyik pillanatban Jade áll meg a házunk előtt és vele megyek bulizni, a buliban még több cuccost veszünk be. Az utolsó emlék ami bevillant az volt hogy telefonálok és beszállok egy taxiba.* A telefonom után kaptam de nem volt sehol. Ahogy a ruháim sem, fehérneműben feküdtem egy olyan ágyban ami nem tudom hogy kié lehet. A telefonom az ágy melletti éjjeliszekrényen volt. Elvettem és megnéztem az utolsó hívást. *Harry* de ami még jobban ledöbbentett az az volt hogy előtte Zaynt hívtam. Zaynt, a kibaszott helyes, kedves, aranyos, szexi Zayn. Akinek sajnos barátnője van. A hívásra nyomtam és vártam hogy felvegye valaki.
- Felébredtél?- kérdezte azon a rekedtes hangján
- Elmondanád hogy mi történt? Hogy hol vagyok és miért sajog a nyakam amiken lila foltok vannak? És hogy miért vagyok fehérneműben egy olyan ágyban amiről azt sem tudom hogy kié?
- Nyugi kicsi lány, nyugi- ekkor felkaptam a fejem mert valaki berúgta az ajtót
Harry volt az. boxerben és a kezében egy tálcával. Leemelte a füléről  a telefont és lerakta a tv mellé. Leült mellém az ágyra és az ölembe rakta a tálcát. Majd felállt és kirántott a szekrényéből egy pólót és az ölembe dobta.
-Jó étvágyat- mosolygott rám azzal az ártatlan mosolyával
-Eltudnád mondani hogy mi történt?- mondtam majd beleharaptam az egyik gofriba
- Hát az úgy volt...-és Harry elmesélt mindet. Majd amikor már majdnem a végére ért nekem bevillant egy kép és döbbenten meredtem magam elé.
-Én lefeküdtem veled!- néztem döbbenten Harryt
-Ömm..ja.- röhögte el magát
A tálcát az ágyra raktam és kimásztam az ágyból majd felkaptam a telefonom és kirohantam a szobából és a házból. Csak rohantam az utcán az esős londoni időben egy szál pólóban, mezítláb. Hallottam ahogy Harry kiabál hogy álljak meg. Nem figyeltem, valahogy úgy éreztem hogy megcsaltam Zaynt. Pedig soha nem voltunk együtt, és szerintem nem is leszünk. Épp hogy átértem az úton amikor egy autó hangos fékcsikorgatással  megállt és egy nagy puffanás.
Emiatt vagyok most a kórházban és várok hogy mondjanak valamit. Érzem a szúrós pillantásokat a hátamon amit a többi fiútól kapok. Miattam lehet hogy Harry Styles meghal. Miattam lehet hogy feloszlik egy világhírű banda. Miattam lehet meghal az az ember akinek az utolsó szava az volt hozzám hogy Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése