2013. szeptember 14., szombat

11.: World War "S"

Már több órája ültünk a kórház várójában. Azóta a fiúk szúrós pillantásai sem enyhültek. Zayn meg szó szerint rám sem néz. Amikor felhívtam hogy jöjjön azonnal a kórházba, jött amilyen gyorsan csak tudott. De amikor belépett a kórházba és meglátta hogy mi van rajta annyira lesajnálóan nézett rám hogy azt leírni sem tudom. A szemeiből sugárzott a szánalom, és szerintem valamiféle csalódottság is. Nem mondott  semmit, csak végignézett rajtam és tovább ment hogy beszéljen valakivel Harry állapotáról. Már tűkön ültem, szerintem az összes körmömet lerágtam mire egy orvos lépett ki Harry szobájából. A fiúk egyből felpattantak hogy bemehetnek-e hozzá. 
- Sajnálom. Mr. Styles egy Sophie nevű lánnyal szeretne beszélni.-mondta az orvos és mosolyogva rám nézett 
Zaynnek ennyi kellett. Felkapta a kabátját az egyik székről és már ott sem volt. Sokáig bámultam a bezárt ajtót hogy hát ha vissza jön. De nem jött, nekem meg bekellet mennem Harryhez. Amikor beléptem furcsa látvány fogadott. Harrynek semmi baja nem volt. Csupán egy törött kéz és pár horzsolás, semmi komoly.
- Szia- köszöntem alig halhatóan
- Miért futottál el?- nézett rám azokkal a gyönyörű zöld szemekkel
- Azért mert lefeküdtem veled. De én nem tehettem volna ezt, mert nem szabad. Most az összes fiú utál mert miattam majdnem meghaltál. Zayn rám sem néz, amikor meglátott annyi szánalom volt a szemében hogy az osztani kellett volna.- mondtam neki sírva
                        
- És miért érdekel téged Zayn? Amikor azt mondtam neked hogy Szeretlek?! Mi a faszért érdekel Zayn?- kérdezte egyre erélyesebb hangon
- Nem tudom- csuklott meg a hangom -Nem tudom miért érdekel.
- Küldd be a fiúkat. Kössz. Te meg elmehetsz!- fordult a fal felé 
Álltam ott egy kicsit arra várva hogy megfordul és mond még valamit, de sajnos semmi ezért kimentem.
- Azt kéri hogy menjetek be- töröltem le egy könnycseppet a szemem sarkából. 
Már pont indultam amikor valaki visszahúzta a kezem.
- Jól vagy?- kérdezte Niall az arcomat fürkészve
- Persze- hajtottam le a fejem
- Kérlek, mondd el- emelte fel a fejem és a kezei közé fogta
- Semmiség, tényleg semmiség.- erőltettem magamra egy mosolyt és otthagytam
Az út szélén állva olyan gondolatok suhantak át az agyamon mint például az hogy mi történne ha kiugranék az egyik kocsi elé. Semmi, szerintem senkit nem érdekelne. Elvettettem ezt a gondolatot és a telefonom elővéve felhívtam az egyetlen olyan embert akiről tudtam hogy van valamilye amivel segíteni tud. 
- Jade, gyere Londonba! Most!- mondtam és meg sem várva barátnőm reakcióját, letettem a telefont
Leintettem egy taxit és bemondtam a házunk címét. Tökéletes meglepetés lesz ez Emmának és apámnak. Amikor a taxi megállt kifizettem és a házunk felé indultam. Benyomtam a csengőt és vártam hogy kinyissa valaki az ajtót. 
- Jó reggel!- nyitott ajtót Emma egy bárgyú mosollyal az arcán
- Ja, köszi hogy felviszed a csomagjaim a szobámba- nyomtam a bőröndöm a kezébe- Ja és Jade hozzánk költözik. Szóval összébb rakhatnád a cuccaid és kipakolhatnál a szobámból. Köszi
Emma tátott szájjal nézett utánam és a bőröndömmel a kezében apám dolgozószobája felé indult.
- Tom! Sophie vissza jött!- mondta olyan vinnyogó hangon hogy az hihetetlen
- Sophie!- jött ki a szobájából apám és hozzám sietett- Nagyon hiányoztál- szorított karjai közé
Amíg apám ölelgetett megláttam Emma arcát és egyből tudtam hogy én nyertem.
- Te is nagyon hiányoztál apa- öleltem vissza- Apa, ugye nem baj ha Jade hozzánk költözik egy időre?
- Nem dehogy, tudod hogy olyan mintha családtag lenne.
Felmentem a szobámba és az ágyra ültem. Sok mindent átéltem röpke két év alatt. De ez a két nap is felért azzal a két nappal. A fiú, akiről azt hittem szeretem, most utál. A fiú, akire csak barátként tekintettem kiderült hogy szeret, és ott vannak a többiek akik utálnak. Köztök van a One Direction 3 vagy 4 tagja, Emma és nem tudom, olyan emberek akiket nem ismerek. De Jade itt van, és kibékültünk és csak ennyi a lényeg, és hogy megnyerjem ezt a háborút Emma ellen. A két világháború durva volt, sok ember meghalt. De az "S világháború" lesz az eddigi legdurvább. 




1 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon ugyes vagy :*) kerlek folutasd a tortenetet, de ha nem folytatod akkor se haragszom erte

    VálaszTörlés