2013. május 20., hétfő

5.:Mosoly..és szikrázó tekintetek.

*Mert az a valaki akit előbb említettem most itt van és a kapuban vár rám!*
A kanapéról felvettem a telefonom és a zsebembe tettem. Az előszobában felvettem egy fekete balerinát és kiléptem az ajtón. Friss eső illat terjengett a levegőben. Imádtam ezt. Bezártam magam mögött az ajtót és elindultam a kapu felé. Ott állt a kerítésnek támaszkodva. Haja tökéletesen állt. Ruhája menő. Amikor meghallotta a kapu nyitódását oda pillantott. Kedves mosoly lelt otthont arcán és elindult felém.
- Bocsi hogy reggel Hazza jött. Be kellett mennem a városba. - mondta amikor hozzám ért- Amúgy Szia - mosolygott újra
- Neked is Szia,és amúgy semmi baj. - mosolyogtam én is.
Rég mosolyogtam igazából úgy hogy nem műmosolynak szántam. Amikor belenéztem abba a barna szempárba még mindig mosolyogtam. Csillogott. Gyönyörűen csillogott. Ahogy ott álltunk és nézett elvarázsolt. Hirtelen mind ketten a kocsi felé kaptuk tekintetünket ahonnan kiabálást halottunk.
- Heej Zayn,siess már. Bámuljátok egymást már vagy 5 perce. - mondta egy barna hajú fiú a kocsiból
- Louis hagyd már őket! Te nem ezt csinálod Eleanorral?! - kérdezte egy másik barna hajú fiú
- Zayn,siess! Befog zárni a Nando's! Az a ti hibátok lesz!- kiáltott felénk egy szőke is
- Niall hagyd őket! Zayn te meg maradj itt Sophieval. Majd hívj telefonon ha jöjjek érted.
- Köszi Liam. De majd haza sétálok. - röhögött Zayn a három sráccal együtt 
A többi fiú elhajtott a kocsival. Zayn újra felém fordult majd megszólalt.
- Mihez lenne kedved? Séta vagy valami?- kérdezte mosolyogva
- Séta - mosolyogtam rá én is
Zayn mellett sétáltam. Néha rám pillantott és elmosolyodott és újra maga elé nézett.
- Na jó mi olyan vicces rajtam?! Béna a hajam? Vagy elmosódott a sminkem? Vagy mi?!- kérdeztem
- Dehogy. Gyönyörűen nézel ki! Csak még mindig nem hiszem el hogy nem tudsz rólam semmit. - nevetett halkan
- Hahaha. De vicces. Akkor mesélj magadról.
Zayn nagyon sokat mesélt. Magáról,a srácokról,a családjáról. Csendben sétáltunk egymás mellett amikor visszaértünk az utcánkba.  Már újra a házunk előtt voltunk amikor megszólalt.
- Nekem mennem kellene. - mondta 
Az arcomról lehervadt a mosoly ami eddig örökös lakója volt arcomnak.
- Muszáj?- kérdeztem halkan
- Ja. Sajnos. A fiúkkal Dublinban lesz egy koncertünk. 3 nap múlva jövök. - mosolyodott el rajtam
- Beszélünk majd még? - néztem szemébe
- Persze. Ha megadod a telószámod akkor.... - vette elő telefonját 
Kivettem a kezéből és beírtam a számot, majd vissza adtam a telefont.
- Had csináljak egy képet. - emelte felém a telefont
Én bénán mosolyogtam és vártam hogy megcsinálja a képet.
Ahhoz képest elég jó lett. A telefonom csörögni kezdett.
Elővettem és ismeretlen szám volt. Felpillantottam és Zayn csak intett egyet a fejével. Elmentettem a számot.
- Akkor én szerintem megyek is. Szia. Majd hívlak. - kezdett indulni
- Várj.- indultam utána- Én is akarok egy képet!- mosolyogtam rá
Megcsináltam a képet és elköszöntünk egymástól. Be mentem a kapunk,egyenesen fel a szobámba. Bedőltem az ágyamra és a laptopom az ölembe vettem. Betöltődött és internetezni kezdtem. Unalmas három napnak nézek elébe.

*3 nap múlva*
3 nap. Az unalmas 3 nap.
Unalom. Ez a szörnyű betegség fertőzött meg engem három napig. Semmit nem tudtam csinálni. Feküdtem a szobámban. Olvastam filmet vagy sorozatot néztem. Mind a három nap beszéltem Zaynel. Nagyon kedves volt. Akár milyen fáradt volt felhívott és több 10 perceket beszéltünk. Délután 4-kor ér ide a repülő. Megbeszéltem Zaynel hogy kimegyek elé. Felvettem egy fekete farmert,egy barna toppot és egy vékony fekete pulcsit.  Felvettem a fekete balerinám majd a telefonommal és a kocsi kulcsommal kiléptem az ajtón. A repülőtérhez érve borzasztó sok tinilány akart bejutni arra a részlegre ahol a fiúk lesznek. Az egyik biztonsági őr meglátott és azonnal beengedett. Zayn beszélt vele hogy engem engedjen be. Bementem és vártam. Egy idő után nagy röhögést halottam. A fiúk léptek be az egyik folyosón. Felálltam és közelebb mentem. Amikor Zayn meglátott elmosolyodott és felém indult.




Amikor oda ért megölelt. Harry még csak most ért oda.Telefonált és nagyon mosolygott valamin.De amikor meglátta hogy Zayn megölelt a mosoly hirtelen eltűnt arcáról. Zayn elengedett mert a fiúk arra vártak hogy Zayn bemutassa őket. Sorra mutatta be a srácokat. Amikor Harryre pillantottam mindig elkapta a tekintetét.
Nem tudom mi baja lehet. Hiszen egyszer beszéltünk,de akkor semmi rosszat nem mondtam neki. Amikor letette a telefont oda léptem hozzá.
- Mi bajod velem?!




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó.:) Kíváncsi vagyok, hogy Harry-nek mi baja lehet. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)) Pénteken vagy szombaton hozok új részt!:DD
    Amúgy benéztem a blogodba tegnap.Egyre jobban tetszik!:D

    VálaszTörlés